loader

Příběhy klientů

Řízení zakázek v digitální době.

Digitální řízení zakázek pro malé podnikatele

architekt

Jmenuji se Jan, je mi 44 a jsem interiérovým architektem. Navrhuji úžasné interiéry na míru a dle požadavků mých klientů. Mám webové stránky, které rámcově představují moje projekty i služby. Moji klienti mně můžou kontaktovat prostřednictvím formuláři. Ale na druhé straně musím říct, že mám i zakázky, kdy mi klienti jen zavolají a sjednají si schůzku v mém ateliéru.

 

Problém – Komunikační dilema

U každé kreativní práce je přerušení na základě externího podnětu velký problém. Můžu to řešit tak, že si vypnu telefon ale pak budu nedostupný.  Moji klienti naštvaní, že nezadám telefony. Může telefony zvedat, ale pak nemám klid na práci. Je těžké toto komunikační dilema řešit chci být maximálně otevřený, ale potřebuji i klid na kreativní práci.

Klietská zóna pro spolupráci architekta a zákazníka

Jak pomůže Chytrá zakázka

Představte si, že mám pro Vás řešení, kde budete komunikovat kdy to vyhovuje vám, teda v časech kdy si na to vyčleníte čas. Někteří rádi, administrativu vyřeší u ranní kávy, někteří si nechávají na konec dne abych mohli poslat klientů aktuální informace. Myšlenkou je, že komunikuje kdy potřebujete aby jste se mohli plně soustředit na práci, ale vaši zákazníci mají vždy pocit, že jsou informování a vědí v jakém stavuje je jejich zakázka.

Jak  Chytrá zakázka pomohla

Na začátku byla Chytrá zakázka propojena s webem Jan, abychom zabezpečili, že všechny poptávky padali na jednou místo a měl v nich přehled. Následně jsme propojili chytrou zakázku z Janovým firemním účtem a dokázali hlídat a párovat příchozí platby za zakázky.

Ale největší přínos pro Jana byla asynchronní komunikace, kterou mu virtuální prostor Chytré zakázky umožnil. Asi si říkáte co si pod tím představit. Jan, každý den večer ke svým zakázkám sedl a poslal klientům pokrok, který za ten den udělal.

Na straně druhé, klienti měli prostor a možnosti vyjádřit svoje připomínky přímo ve virtuálním prostoru a odbourala se komunikace hned a tady a posunula do asynchronního stavu, který šetří čas na obou stranách, ale hlavně zamezuje nevyžádaným podnětům při hluboké práce.

O co jde?

Věděli jste, že více než 58 % klientů není spokojeno s komunikací s dodavateli jejich produktu nebo služby?
To často vede k zbytečným dohadům a nedorozuměním, negativnímu hodnocení, či dokonce předčasnému ukončení spolupráce. <br/ >Chytrá zakázka je společný virtuální prostor pro vás a vaše zákazníky, který přináší:
fancybox
Sledování zakázky

Se zákazníkem můžete sdílet veškeré informace o zakázce, kterou tak má klient plně pod kontrolou od začátku až do konce. Může se kdykoliv podívat na její průběh, aniž by vás zahlcoval dotazy.

fancybox
Schvalování změn

Změna je život. Mění se přirozeně i zakázky, důležité ale je, aby každá taková změna byla řádně zaznamenána a vykomunikována. Prostřednictvím Chytré zakázky se svými klienty sdílíte veškeré změnové požadavky, vše je jasné a transparentní.

fancybox
Pořádek v dokumentech

Díky Chytré zakázce dáte svým klientům k dispozici vždy aktuální verze jak schválených dokumentů, tak těch, na nichž teprve pracujete. To vše na jednom místě, bez nutnosti složitého dohledávání v přílohách e-mailové komunikace.

fancybox
Transparentní finance

Funkce automatického párování příchozích plateb, kterou Chytrá zakázka nabízí, ušetří váš čas při jejich dohledávání, ale přidanou hodnotu přinese také vašim zákazníkům, kteří budou vždy vědět v jestli jejich platba dorazila či nikoliv.

fancybox
Notifikace na míru

Informujte své klienty tak často, jak jim to vyhovuje. Chytrá zakázka umožňuje nastavení frekvence komunikace se zákazníkem, vy tak můžete být v komunikaci proaktivní, zároveň však necháte na klientech, kdy si vaše zprávy přečtou.

fancybox
Komunikace pod kontrolou

“Pepa je na dovolené a já o vaší zakázce nic nevím.” Realita, která zákazníky tolik frustruje. Díky Chytré zakázce už nebudete muset řešit, jestli je někdo nemocný nebo na prázdninách. Virtuální prostor zajistí, že přehled budou mít všichni a komunikace bude jednotná.

Zaujala vás naše nabídka? Kontaktujte nás!

Na telefonním čísle +420 737 827 230 nebo níže na formuláři